Our Youtube For U

Our Youtube For U
VIDEO2 TOKOU

Tuesday, March 10, 2009

Album MATO Francis Landong sudah dalam 70% siap


Perkembangan pembikinan Album MATO Francis Landong sudah dalam 70% siap termasuk lah dubbing beberapa vocalnya yang mana Francis masih mencuba untuk lebih berhati hati dalam lontaran suara suaranya memandangkan kebanyakan lagu lagunya kali ini agak keras tetapi lembut atau pun yang pastinya kita katakan lain daripada album albumnya sebelum ini.
Menurutnya dalam albumnya kali ini musiknya sangat Special dengan susunan music yang di anggapnya cukup professional dan Francis berharap para peminatnya akan terus menerima perubahan albumnya kali ini.
Apapun lagu lagu sumayau dan lagu lagu kebiasan Francis selalu bawa dalam album albumnya sebelum ini TETAP ada katanya.
Mungkin yang cukup ketara kelainan hanya kerana music yang jarang kita dengar dalam album album Francis terdahulu.
Francis juga menyenaraikan beberapa lagu yang di pikirkan nya menjadi Hit dalam albumnya kali ini, walaupun pada ketika ini Penerbitnya masih ingin menukar beberapa lagu jika ada composer yang akan menampilkan lagu yang terbaik sehingga hujung bulan March ini.
Selain daripada lagu Mato yang di ciptanya sendiri lagu Timpu, Rock ememem, Hali hali dan Sian sian doho serta Ama akan menjadi siulan para pendengar bila album ini di pasaran katanya. Kenyataan ini di persetujui oleh Penerbitnya sdra Mark yang mana beliau menambah bahawa lagu Mandak ku ti juga akan menjadi Hit dalam album MATO Francis Landong ini.
Sementara itu beberapa lagu telah pun dan sedang di buat di Bamboo sound studio untuk album ini dan yang pasti Victor Paulus ( Tito) tidak pernah mengeciwakan para peminatnya dan Francis dalam albumnya
Untuk setekat ini lagu Sinding ya di Yaki, Pointopot tupus ku dika dan Sian sian doho di bawa kelolaan musik Bamboo sound studio Tambunan.

Francis dan penerbitnya Mark masih percaya Album ini akan di pasaran selewat lewatnya
Hujung April 2009.

2 comments:

Williborn said...

Bah om kada lihuai ih linutau mundok kio gaAd...tapi jangan pod adalaan nanti kalapik...hehehe. Nokuro gia tu' au poh nopongoh om kiharo noh nakalabus ih Karaoke dau ompinai...

DrKong said...

bah.... andadon oku nopo soira kisiap album nu tobpinai. ommm... pokirimo siti NZ kio?

Hehehe...U got 10?

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Biris sini


ShoutMix chat widget